هتل لیماک آرکادیا آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

limak1.jpg

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک در اسکله موکی واقع شده است.اطراف هتل را درختان بلند نخل احاطه کرده و این هتل هتل دارای چند کلبه ی چوبی در محوطه باغ هم می باشد.فاصله این هتل تا شهر باستانی Aspendos حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۵۵ کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند به آسانی به این مناطق دسترسی داشته باشند.

 limak3.jpg

ظرفیت هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ۹۸۲ نفر است. این هتل دارای ۴۶۵ اتاق شامل سوئیت ها و اتاق های مختلف می باشد.تمامی اتاق ها مبله دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی هستند.همچنین امکاناتی مانند تلویزیون و ماهواره ، تلفن و بار، سیستم تهویه مرکزی، تراس در این اتاقها موجود می باشد.برخی از اتاق ها نیز مشرف به باغ و برخی مشرف به دریا هستند که باعث استقبال میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 از این اتاق ها شده است.

limak2.jpg

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

از امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا میتوان به:رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... اشاره کرد.بدین ترتیب مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

limak4.jpg

limak5.jpg

 رستوران Pinea در هتل لیماک آرکادیا آنتالیا دارای انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای و بین المللی می باشد. در بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها سرو شده و موسیقی آرامش بخشی هم پخش می شود.همچنین این هتل آنتالیا دارای زمین فوتبال و باشگاه ورزشی و سرسره های آبی نیز می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

limak6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: